Škodabox

Předejte svůj vůz do servisu bezkontaktně a kdykoli

Využijte služeb našeho Škodaboxu. Svůj vůz můžete nyní předat do servisu nebo si jej vyzvednout bez nutnosti osobního setkání s naším servisním poradcem, a to kdykoli, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Máte-li zájem o službu Škodabox, nezapomeňte ji uvést již při objednání vozu do servisu. S prvním použitím Škodaboxu vám rádi pomůžeme.

Proč Škodabox?

Nonstop provoz

Škodabox je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Svůj vůz tak můžete předat či vyzvednout kdykoli se vám to bude hodit – třeba i o víkendu nebo mimo pracovní dobu našeho servisu.

Rychlé a snadné předání

Stačí k nám přijet, zadat údaje do Škodaboxu, vložit klíče do schránky a o zbytek se postaráme my. Po dokončení servisních prací si můžete vůz stejným způsobem opět vyzvednout.

Bezpečnost nadevše

Škodabox je neustále pod dohledem našich bezpečnostních kamer a přístup do něj je zabezpečen dvoufaktorovým ověřením.

Jak Škodabox funguje?

1. Objednejte se do servisu

Rezervujte si termín návštěvy v našem servisu a nezapomeňte uvést, že máte zájem o bezkontaktní předání prostřednictvím Škodaboxu. Následně potvrdíme přijetí zakázky a v SMS zprávě obdržíte číslo zakázky a PIN kód pro otevření Škodaboxu.

2. Přivezte svůj vůz

Zaparkujte svůj vůz ve vámi preferovaném čase na vyhrazeném místě a vůz uzamkněte. Ujistěte se, že jste ve voze nenechali nic důležitého – po uzavření schránky s klíči ve Škodaboxu již nebude možné ji znovu otevřít.

3. Vložte klíče do boxu

Na dotykové obrazovce Škodaboxu zadejte číslo zakázky spolu s PIN kódem z SMS zprávy a vložte klíče do přidělené schránky, která se vám automaticky otevře. Schránku poté důkladně uzavřete.

4. Přijetí vozu do servisu

Náš servisní poradce vůz nafotí, převezme klíče ze Škodaboxu a kontaktuje vás pro upřesnění zakázky. Následně od nás e-mailem obdržíte k odsouhlasení kompletní zakázkový list.

5. Váš vůz je připraven

Jakmile dokončíme servisní práce, spojí se s vámi náš servisní poradce. Probere s vámi provedené úkony a vše vám vysvětlí. Vůz je nyní připraven a můžete si ho vyzvednout opět bezkontaktně nebo vám ho předáme osobně – je to jen na vás.

6. Vyzvedněte si svůj vůz

Zadejte do Škodaboxu číslo zakázky a kód z SMS zprávy, uhraďte zakázku prostřednictvím platebního terminálu a následně si vezměte ze schránky klíče od svého vozu. Přejeme vám šťastnou cestu.

Kde Škodabox najdu?

Škodabox najdete v areálu našeho dealerství. Svůj vůz zaparkujte na parkovacím místě, které je vyhrazeno pro zákazníky využívající bezkontaktní předání vozu pomocí Škodaboxu.

Objednejte se do servisu

Rezervujte si termín návštěvy (telefonicky, e-mailem, osobně nebo online na odkaze níže) a při objednání nezapomeňte uvést, že máte zájem o bezkontaktní předání prostřednictvím Škodaboxu. Škodabox můžete využít nejen pro předání vozu, ale i pro jeho vyzvednutí – je to jen na vás. V případě dotazů se neváhejte obrátit na některého z našich servisních poradců.

Radek Pečenka

Vedoucí servisních služeb

Tomáš Petráček

Mistr dílny - mechanická

Václav Noll

Servisní poradce

Filip Přibyl

Servisní poradce

Jaroslav Sejk

Servisní poradce, garanční technik

Martin Kugler

Servisní poradce

Jana Křížová

Autopůjčovna

Pavel Klíma

Servisní poradce

Radek Aulický

Servisní poradce

Václav Drtina

Servisní poradce

Michal Polák

Servisní poradce

Naše otevírací doba
Pondělí 07:00 - 18:00
Úterý 07:00 - 18:00
Středa 07:00 - 18:00
Čtvrtek 07:00 - 18:00
Pátek 07:00 - 18:00
Sobota 08:00 - 12:00
Neděle Zavřeno
Naše otevírací doba
Pondělí 07:00 - 17:00
Úterý 07:00 - 17:00
Středa 07:00 - 17:00
Čtvrtek 07:00 - 17:00
Pátek 07:00 - 17:00
Sobota Zavřeno
Neděle Zavřeno

Škoda E-shop

Škodabox lze v některých případech využít také pro předání zboží, které si k nám objednáte přes Škoda E-shop. Pokud to povaha zboží a aktuální kapacita Škodaboxu dovolí, kontaktujeme vás s nabídkou bezkontaktního předání. V případě vašeho zájmu vám následně zašleme SMS zprávu s číslem objednávky a PIN kódem pro otevření schránky Škodaboxu.